Healingsmassage

Med rødder i holistisk massage og min egen erfaring fra forskellige massagemetoder, har jeg med tiden udviklet en blid og virkningsfuld behandlingsform. Teknik og blidhed, koncentration og intuition integreres i en massageform, hvor mennesket betragtes og værdsættes som en helhed. Der tages hensyn til såvel de følelsesmæssige aspekter i personen som til kroppens fysiske behov.

Min erfaring er, at opmærksom tilstedeværelse er afgørende for massagens kvalitet. Kvaliteten ligger i at udtrykke massørens intention og budskab fra hjertet og helt ud i fingerspidserne, samtidig med at modtagerens behov og ønsker opfanges.

Kurserne henvender sig til alle der har lyst til at gå i dybden med massage som et redskab til personlig udvilkling og velvære. Kurset er også velegnet for den mere erfarne, der ønsker ny inspiration.

Det er et oplevelsesorienteret kursus, hvor du har mulighed for at få en masse dejlige oplevelser med massage og dykke ind i den vidunderlige kunst, det er at give og modtage.

Du bliver præsenteret for en række konkrete massageteknikker og erfarer, hvorledes de kan bruges og kombineres i et massageforløb. Ved at gå på opdagelse i kroppens bygning og form, finder vi frem til, hvordan musklerne bedst masseres. Aktive meditationer samt åndedrætsøvelser indgår i undervisningen og støtter forløbet.

Vi vil arbejde koncentreret og i fællesskab. Lære af hinanden gennem tilbagemelding under massagen og lade oplevelserne inspirere os i en tryg og glad atmosfære.

Vi er i gang med en ny hjemmeside!
Den er snart færdig :-)

kropsterapeut massør uddannelse