Lære at massere

Tilmeld dig Grundkursus

Et godt massage kursus!
Lær massage på 3 weekender

Grundkurset er det første skridt i vores system og er for alle. Et omfangsrigt og inspirerende massagekursus, hvor du lærer at give - og modtage! en rigtig god massage, mens massagehåndværket bygges op fra bunden af. Denne massageform udgør grundlaget for de fleste massageteknikker, og giver et godt udgangspunkt for at forstå andre former for massage. Grundkurset strækker sig over 54 undervisningstimer.

massage kursus ryg behandling

Du lærer
Du lærer massagehåndværket gennem klassiske massageteknikker, og du bliver præsenteret for en række effektive og dejlige greb, således at du udvikler viden og færdigheder, der gør dig i stand til at udføre en kropsmassage af høj kvalitet.

Du lærer om korrekt arbejdsstilling, som skåner dine hænder og led. For at udbygge forståelsen for massagen, lærer du også om kroppens opbygning og funktion - grundlæggende anatomi. Du lærer også at behandle triggerpunkter.

Udover at du lærer at give en dejlig massage, lægger vi vægt på, at du kommer til at opleve glæden ved at modtage massage!
Vores undervisningen foregår i en glædesfyldt atmosfære, på en seriøs og afslappet måde.

Massageform

Den massageform vi arbejder med, kombinerer lange glidende strøg og bevægelser med en mere specifik bearbejdning og dybdegående behandling af musklerne. Denne form for massage påvirker både den fysiske og mentale tilstand og udgør grundlaget for alle massageteknikker. En harmonisk og effektiv massage, som giver en behagelig følelse af velvære.
- Læs mere om massage og massageteknik, klik her

Grundkurset henvender sig til

Kurset er velegnet for alle som har lyst til at lære massagekunsten at kende. Såvel nybegyndere som mere erfarne massører der ønsker at udvide deres færdigheder er velkomne:

Hvis du vil tage et kort massagekursus

Hvis du vil lære at give en behagelig velværemassage

For par, som gerne vil berige hinanden med en herlig kropsmassage

Et kursus hvor det meste af undervisningstiden bruges på at lære massagehåndværket og mindre på teorien.

Hvis du skal fortsætte med en massøruddannelse.

Massage Grundkursus er en forudsætning for dem som vil tage Fysiurgisk Massør Uddannelsen eller den meget amfattende Integrativ Massageterapeut Uddannelse.

Varighed
Grundkurset består af 54 undervisningstimer, fordelt over 3 weekender, eller 6 dage på dagholdet.

Vil du videre med massage og blive massør?

Hvis du ønsker at arbejde med massage på et professionelt niveau, er Massage Grundkurset adgangsgivende til Fysiurgisk Massør Uddannelsen eller til Integrativ Massageterapeut Uddannelsen, hvor du lærer flere massageteknikker, terapeutiske behandlingsformer og hvor anatomi, fysiologi og sygdomslærer m.m. er en naturlig del af uddannelsen.

Læs om Massageterapeut

Tid: lørdag og søndag kl. 9.00-17.00

6.550 kr.

TILMELDING

Tilmeldingen er først bindende, når vi har modtaget din indbetaling på skolens konto:
Merkur Bank - 8401 1074923
Husk at påføre dit navn og kursets titel på overførslen.

Inden kurset starter vil du modtage et velkomstbrev med alle de praktiske oplysninger.

Vi glæder os til at møde dig på skolen!

kropsterapeut massør uddannelse

Skolen for Kropsbehandling

Lyngby Hovedgade 47, 1. sal
2800 Kgs. Lyngby